Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
16.07.2007 20:59 - PAOLETA ЗА „СЪХРАНИ БЪЛГАРСКОТО”... ОТНОВО
Автор: paoleta Категория: Други   
Прочетен: 1454 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 16.07.2007 23:07


 

PAOLETA ЗА „СЪХРАНИ БЪЛГАРСКОТО”... ОТНОВО

относно коментарите и реакциите към двата постинга

 

 

Отново се налага да коментирам тази тема и се надявам да не досадя до безумие на хората, с котио редовно се четем тук. Налага се, обаче за съжаление отново да говоря на тази тема, колкото и да не ми се иска, тъй като смятам, че има някои неизяснени неща и важни факти, които трябва да кажа.

 

Виждам, че двата публикувани текста за „Съхрани българското” в този мой блог, „Кой открадна съхрани българското” и „Съхрани българското”- кой какво конкретно”, предизвикват бурна реакция и много писания по темата. Това няма как да не ме радва, тъй като коментарите относно двата текста се делят главно на два типа- хора, които подкрепят казаното от мен и дори са лично пострадали от случващото се, и такива, които се опитват по някакъв много измислен начин да се защитават. Благодаря на първите най-вече за факта, че не ги е страх да си кажат мнението. Радвам се, че към текстовете има толкова внимание, тъй като така много хора научават истината, която всъщност е най-важното нещо тук.

 

Относно втория тип коментари- честно да ви кажа на вас всичките, подписването като „анонимен” само по себе си в интерент пространството не е анонимно, пък и ви изиграва лоша шега. Като имате позиция, то имайте поне смелостта да се подпишете под нея. Не вярвам да страдате от липса на идентичност, по-скоро смятам две неща- или не смеете, защото мислите, че ще ви се случи нещо, или така ви е казано от .... ръководещите ;) Вероятно е второто, допускам, че ви е препоръчано да осъществите някаква мащабна акция срещу моите постинги и индиректно срещу мен, само че за подобно действие се изисква много повече знания и последователност. Пък и ако ще минавате за анонимни, защо сядате да твърдите някакви неща, кой ще ви вярва, след като дори не знае кои сте? За това помислихте ли? Аз поне, дори в тези мои си позиции, се идентифицирам. Още повече, че вие дори и на думи не сте анонимни, известно ми е кой е писал всеки един от нелепите и на моменти доста глупави коментари, чрез които дори не можете да защититие собствената си анонимност, камо ли някаква кауза.

 

Сред типовете коментари разбира се има и два, които сами съставят собствена група, а именно тези от 11.07 19:58 и от 11.07 20:02 към текста „Кой открадна съхрани българското”. Тях, мисля, съм го изкоментирала дълго и пространно в отговор на този опит на проф. Михнева да се покаже като възрастен мъдрец, който да поучава отново от позиция на анонимен и което е още по-циничното, да си позволява особено крайни и законово наказуеми действия- да ме определя като човек с „проблеми - социални, ментални и просто човешки. да не говорим за липсата на знания, познания и умения” и това от човек, който пише „хъЗ”, “съжЕлявам». И друго- да намеква, че създалия „Съхрани българското” и организирал първите бригади, Митко Мандраджиев е сред онези „бизнесмени” /?!/, които, защото са нещо повече, така или иначе ги застига фаталния край. Цитирам : „Явно е доста умен бизнесмен и филантроп...дано не е от онези, дето ги....Страшничко”. Между другото, това може да бъде възприето като откровена заплаха и се надявам това писание на Михнева да е плод на нейната характерна неспособност да се изразява точно!!!

 

Сега по същество, защото иначе реакцията към двата текста рискува малко да излезе от разумните граници. Блогът paoleta.blog.bg, който четете, е мой, открит по моя лична инициатива, който да събира мои текстове, мисли, изводи, впечатления. Той има функцията на официална позиция единствено и само по отношение на мен, т.е., всяко изказване за когото и да било тук е направено от мен лично и аз се подписвам под него и не ангажирам други мои познати, приятели, близки или хора, с които работя с него. В този смисъл всяко мое изказване, извод, обида, похвала не бива да бъдат възприемани като официална позиция на повече от един човек и на някой, различен от мен самата. В този смисъл текстът „Кой открадна съхрани българското” е МОЕ ЛИЧНО творение, основано на факти за организацията, които са ми известни и на мои лични и доказани изводи. Това не е становище на сдружението, не е написано под тяхно влияние и не отразява официалната, обществена позиция на сдружението. Гореспоменатият текст е резултат от безумията, с които ежедневно се сблъсквам в работата си за сдружение „Съхрани българското” и опитите някои хора да дискредитират всичко, което те не са направили.  Повтарям, текстът със заглавие „Кой открадна съхрани българското” е ЛИЧНО МОЙ, ПЛОД НА ИНДИВИДУАЛНО ТВОРЧЕСТВО И НЕ Е, НЕ Е ОФИЦИАЛНАТА ПОЗИЦИЯ НА СДРУЖЕНИЕ „НАЦИОНАЛНО ОБЕДИНЕНИЕ СЪХРАНИ БЪЛГАРСКОТО”, към което принадлежа.

 

Текст, който отразява официалната позиция на споменатото сдружение е този под заглавие в моя блог „Съхрани българското”- кой какво конкретно”. В началото на този постинг е изрично упоменато и дори цветово диференцирано, че на това място аз публикувам, т.е., препечатвам, paste-вам ОФИЦИАЛНАТА ПОЗИЦИЯ НА СДРУЖЕНИЕТО, дело на членовете на неговия УС като такива, изразяващ тяхното реално мнение по казуса. Той не е мое авторско дело, дори не съм го написала аз, а членове на УС, между които съм и аз, но не съм единствената. Т.е., официалната позиция на сдружението е тази и нея я има и в информационните бази на сдружението в интернет, например тук: http://www.forum.suhranibulgarskoto.org/viewtopic.php?t=46 Сложих този текст в моя блог след съгласуване на това действие с останалите членове на УС най-вече по причина, че много хора, прочели моя текст «Кой открадна съхрани българското» ме посъветваха, че нещата трябва да се казват по-конкретно, дори с имена. И така се появи втория текст, официалната позиция ;)

 

След като споделих тези няколко факта, държа да кажа и още нещо. Моят блог, PAOs place, paoleta.blog.bg, има за цел да отразява в интернет пространството моето лично мнение по въпроси, които ме засягат, интересуват и т.н. В него, както може би е видно, аз пиша за най-различни теми. Не се крия, ясно е коя съм и каква съм, всеки може да прочете, ако се интересува. Т.е., в моя блог пиша аз и никой друг, отговарям аз и никой друг, обръщайте се към мен, в единствено число, не с „вие” или „те” и не към Митко Мандраджиев, той отговаря тук единствено в ролята си на читател, посетител. В този смисъл също така и няма как да отговарям на въпроси, свързани със  сдружение „Национално обединение съхрани българското” от името на сдружението и намирам за крайно комично и недомислено, че в този блог идват някакви хора и мислят, че като напишат 2-3 лошо конструирани изречения, вече са казали на цялото общество какво е за тях тази организация. А не е така. Така само излизате срещу мен директно и във всичките случаи досега се излизали поопърпани и с леко неконцентриран поглед, защото често дори не разбирате какво съм ви казала, тъй като съм го изразила прекалено сложно за вас. Ако искате да излизате срещу сдружение „Национално обединение съхрани българското” /НОСБ/, ще трябва да подготвите още по-сериозен арсенал и преди всичко да сте НЕанонимни, с ясни и добре защитени позиции и някакви, дори и най-смешните доказателства за твърденията си, защото иначе вашите изказвания висят, много висят. А и излизайки срещу сдружението, излизате срещу 600 човека и 5 члена на УС, т.е., все едно срещу 605 пъти мен ;)

 

Нямам нищо против хора да искат да се свържат със сдружението чрез мен, даже много се радвам, нека всеки, който иска да работи за съхраняването на българското да заповяда. Аз съм в моя блог често, отговарям сравнително бързо. Но все пак, има и официални начини, също толкова лесни като блога. Сдружението има адрес в нета, достъпен non-stop: www.suhranibulgarskoto.org, там има и адреси и устав и други подобни. Има и блог: www.suhranibulgarskoto.blog.bg, където всеки може да остави коментар, съобщение и пр. и да се свърже с НОСБ. Има и телефони, затова моля, всеки, който иска да се свърже с НОСБ, да напише имейл или да се обади предварително, за да си уговорим среща в нашия офис или където е удобно на човека. Така де, лятото не сме непрекъснато на линия, а и работим все пак ;)

 

С две думи казано, това все пак е мое лично пространство и тук отговарям лично аз. Подписвам се под всяко мое изказване и твърдение, всеки който иска да коментира нещо го коментира, разговаря лично с мен и с никой друг. Когато казвам нещо, което не е мое дело, аз упоменавам този факт изрично. Който иска да си контактуваме по някакви въпроси, написани в този блог или иска да изкаже мнение по същите или пък търси начин да се свърже с НОСБ, е добре дошъл. Толкова ;)

 





Тагове:   Отново,


Гласувай:
0



1. анонимен - Привет от Смолян! Как сте ? Ние сме ...
25.07.2007 00:50
Привет от Смолян! Как сте ? Ние сме добре! Чисти, храбри, смели и не се боим от хакерски атаки и прочмее мръсотии, ок ито се качват на сайта ни. Вие госпожице като сте се разписали така откровенно дали впрочем познавате събитията или лицата, за които творите такива гнусотии от вече повече от месец. Познавам част от тях и знам, че не са чували за вас.
Освен това прави впе4чатление как упорито браните личното си пространство, което напълнихте с измислици от резки коментари.
Доскоро. А впрочем защо не ни посетите на някои от обектите, където работим ние от "откраднатото" "Съхрани българско". Бих ви посъветвала вас и онези, чиито идеити браните и твърдите, че са застрашени и живота и имота и аправеното от тях да ви покажат публикациите от 24 часа от пролетта на 2995, за да се види кой как и к чия помощ е направил и логото и измислил името. То, драга, е впрочем доста разпространено в различен вариант от българския. Относно личното ви пространство, време е да си останете в него, но и не невлизайте в чуждото - непело, хлапашки злобарско и некомпетентно.
Какъв е
цитирай
2. paoleta - Привет от мен! Добре съм, чувствам ...
25.07.2007 14:40
Привет от мен! Добре съм, чувствам се в отлично здраве за жалост на много от вас:)

Ще ви кажа две важни неща за пореден път, тъй като явно ви е трудно да възприемате написан текст. Но за мен няма проблем, аз мога да го повтарям докато е нужно, няма да се уморя, не се безпокойте :) Та, по същество.

1. Научете се да пишете. Правилно, на български език. Пазете също така и смисъла, иначе е трудно да кажете каквото и да било.

2. Отучете се от вредния, остарял и елементарен начин, основан на максимата "Една лъжа, повторена много пъти се превръща в истина". За какво говоря ли? Обучени сте да представяте неверни неща като ги твърдите и така да се опитвате да компрометирате. Компромат нали знаете какво е? Но! Едно голямо "но"! Преди да го правите, поне се убедете, че можете да докажете твърдението си. Защото иначе става донос, една много популярна напоследък думичка, чието значение съм сигурна, че ви е добре известно. В този смисъл, като напишете, че има хакерска атака под такава форма, от която излиза, че, видите ли, "противниците" са я спретнали, това няма да е казване на истината, а само твърдение, без доказателство. както и когато пишете коментар "Как така става, че коментарът ми е изтрит", без въобще преди това да сте пускали такъв. Това, уважаеми, е именно твърдение, основано на желанието за компроментиране. Фактът, че за вас е трудно да работите с компютърни програми, не е по ничия друга вина, освен вашата и на вашия админ:) За това се учи, уважаема, не се прави като си прочел два-три урока в интернет.

Не само познавам хората и събитията от "Съхрани българското", но и съм част от тях в пълния смисъл на думата. Говоря за истинското "Съхрани българското". А по отношение на проф. Михнева, в чиято защита отново се изказвате, тя ме познава много добре. Проучила ме е до най-малкия детайл. В подробности- къде лично, къде чрез свои хора:) Вероятно не й е харесало това, което е научила, но нейсе :) И на мен не ми харесва, че ме проучва, ама какво да се прави, всеки си има начини на действие.

Разбира се, че ще браня личното си пространство, то затова е лично, макар тази дума за вас да е чужда. Радвам се, че прави впечатление, значи браненето постига целта си :)

С удоволствие бихме ви посетили на обектите, за да видим как вие съхранявате българското, след като сте така внимателно селектирани :) Само се надявам да се научите на нещо правилно. Благодаря за поканата.

Относно публикациите, аз не само съм ги виждала, но и съм ги показвала тук. Сега ще покажа и на вас част от тях за пореден път:

http://imgs.suhranibulgarskoto.org/press/Standart_18.07.2005.jpg

http://imgs.suhranibulgarskoto.org/press/24Hours_26.07.2005.jpg

http://imgs.suhranibulgarskoto.org/press/Shoumen_22.07.2005.jpg

http://imgs.suhranibulgarskoto.org/press/Citymarket_14.07.2005.jpg

Не ми се иска да навлизам в подробности относно това крайно неясно изречение: "да ви покажат публикациите от 24 часа от пролетта на 2995, за да се види кой как и к чия помощ е направил и логото и измислил името. То, драга, е впрочем доста разпространено в различен вариант от българския." Но ще се осмеля да попитам все пак- какво сте имала предвид? Кое е различно от българското? Как така съхраняването на българското е различно от българското? Странно!

В личното си пространство аз ще остана и ще го защитавам, защото това е смисъла то да бъде лично, драга моя:) Но както сте забелязали, скъпи смолянски клуб, нарекъл се гръмко "Стхрани българсото-България", нито мен, нито моите колеги от сдружението ни е страх да казваме истината. В този смисъл не приемам съвети от хора, които не се научиха да си пишат името да си остана в моето пространство. Уверявам ви, това няма да се случи. Не сте ми ниво да ми давате такива съвети. Нито пък сте някои, за да ми казвате как, защо и какво да пиша. Истината е една, За съжаление смятам, че тя пред вас е представена изкривена, за което не сте виновни вие. И понеже истината е една, вече отдавна, много отдавна мина времето, в което някой можеше да спре другия да казва истината!

Работете, желая ви успех, щом сте се хванали с такъв хъс. Това при всички положения е хубаво за млади хора. Но насочете желанието си в създаването на нещо качествено, не само да защитавате някакви хора, които не се знае дали биха защититли вас, ако се наложи и ако някога ще имате нужда от това. Запитайте се те дали ще ви помогнат. Защото крайностите никога не са добра позиция. И не на последно място- постарайте се да извлечете най-доброто от това, което сте започнали, не се учете на лошо.

Поздрави:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: paoleta
Категория: Други
Прочетен: 252108
Постинги: 42
Коментари: 291
Гласове: 852
Архив