Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
25.07.2007 02:42 - ПЕТИЦИЯ ЗА СЕСИЛИЯ САРКОЗИ И БЕНИТА ФЕРЕРО-ВАЛДНЕР
Автор: paoleta Категория: Новини   
Прочетен: 1754 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 17.09.2007 16:55


      Новината е факт! Те са в България! Всичките пет сестри, доктор Здравко Георгиев и доктор Ашраф. Как и защо тази почти деветгодишна агония приключи само за около 40 часа, все още предстои да се изяснява. Единственото неоспоримо за мен е, че е някак цинично който и да е български държавник в този момент да се изправя и да ми разказва как българската дипломация и българската държава са направили толкова много те да се върнат. Както и да подрежда изказването си за съвместните действия, слагайки на първо място отново тези две словосъчетания. 

      За мен беше много достойно и красиво това, което френската първа дама, Сесилия Саркози и европейския комисар за външните отношения, Бенита Фереро-Валднер направиха. За мен техните действия са достойни за искрено възхищение и уважение от страна на цяла България. 

      На мен те двете много ми харесаха и като поведение в оня изумителен миг, в който сестрите и двамата лекари слязоха на българска земя. Мадам Саркози не се набута на камерите, а остана назад, докато не отмине тълпата. Тя очевидно възприе каузата на медиците за своя и въпреки многото разнолики коментари, които изчетох, аз смятам, че именно тази жена изигра страхотна роля за така чаканата свобода. И запази достойнството на оня човек, направил нещо наистина голямо. А г-жа Фереро-Валднер се показа истински човек, с усмивка и радост в очите на на БГ летището, подходи с грижа и внимание. Основната й роля за освобождаването е ясна на всички ни, затова няма да я коментира :) 

     И така, в обобщение- две жени сложиха в джоба си всичките нашенски държавници. Разбира се, не сами, с огромна помощ и международен гръб, но според мен тяхната смелост е пример за истинска хуманност. 

     Уважавам и се възхищавам на ролята, която френската президентска двойка изигра в тази трагедия, хъса и желанието да доведат нещата до хубав край, грижата и протектората, благодарение на който в 10 часа сутринта на 24 юли всички ние се усмихвахме от радост на седем души, чиито живот спасиха те. Защо ли те? Според мен защото вникват в смисъла на това да си член на ЕС- че си като гражданин на всяка една държава-членка и те са длъжни да се погрижат за теб. За разлика от някои наши политици, които и своите съграждани по условие не приемат за свои! 

По повод помощта и вниманието, което мадам Саркози и г-жа Фереро-Валднер оказаха на медиците и на България, няколко българи са направили петиция. Тя е на адрес: http://www.petitiononline.com/europe25/petition.html. с тази петиция българите, всеки, който я е подписал, изразява своята лична благодарност към двете дами. 

ПОДПИШЕТЕ Я! ТЕ ГО ЗАСЛУЖАВАТ!

http://www.petitiononline.com/europe25/petition.html


      И не на последно място- ДОБРЕ ДОШЛИ на Кристияна Вълчева, Нася Ненова, Валентина Сиропуло, Валя Червеняшка, Снежана Димитрова, д-р Здравко Георгиев и д-р Ашраф ал Хаджудж. 

    Поздравявам ви за вашия изключителен дух, смелост и търпение! Пожелавам Ви прекрасен, дълъг и изпълнени с щастие, любов и здраве живот на свободни хора в България!



Тагове:   Саркози,


Гласувай:
0



1. viki11 - само да кажа...
28.07.2007 12:34
Дамите от Франция определено притежават повече смелост от нашата родна политическа физиономия, 80% мъжка.
цитирай
2. nashinovini - Пропускаш нещо, Паолета
31.07.2007 12:51
След няколко дена господин Саркози сключи ядрена сделка с Либия. А и сума ти чужди компании вече имат дял в петролната индустрия на Либия. Толкова за благородството на мадам Саркози и Валднер.
цитирай
3. paoleta - Хмм, благородството на една жена, ...
31.07.2007 21:25
Хмм, благородството на една жена, която прибра други пет и двама мъже няма нищо общо с политиката на нейния съпруг. Да, едното е следствие от другото, но самото нейно действие е достойно за уважение, нейната лична инициатива, както и тази на Валднер. Аз говоря за хората Сесилия Саркози и Бенита Валднер, не за политическите им облекла. Според мен самия факт, че френския президент изпрати съпругата си и тя два пъти ходи в Либия доказва и лична нейна ангажираност, затова мисля, че е редно да благодарим на нея и на Валднер. Действията на жените в една такава мисия, независимо колко политическа е тя, особено на първи дами, е винаги с подчертано хуманитарна цел. Толкова за моето мнение по въпроса :)
цитирай
4. htanev - Не бих им благодарил...
02.08.2007 20:55
Един еврокомисар струва повече от 18000 евро на месец на данъкоплатците. Включително и Фереро Валднер. И за тези пари те трябва да посвършат нещичко, не мислиш ли, Паолета? Освобождаването на медицете е в ресора на Валднер и знаейки как стоят нещата в комисията, не вярвам да е било лична инициатива.

Друго е при мадам Саркози, тя явно сама се е нагърбила с мисията, помагайки на съпруга си. При нея допускам да има повече лична мотивация. Разбирам, че ти виждаш красивото в тази история и аз нямам нищо против това. Даже съм склонен да ти повярвам, че в постъпките на тези жени има и елементи на благородство. Дано да си права, лично на мен ми се повръща от политиците и ми се струва, че в дъното на голямата политика стои фалша и егоизма.
цитирай
5. paoleta - Напълно си прав за ресора, абсол...
02.08.2007 23:45
Напълно си прав за ресора, абсолютно вярно. Не бих искала да звуча като наивник, слахайки линка към тази подписка тук, но все пак смятам, че е добре да се обръне внимание и на човешкото отношение, както сам казваш за Саркози. А и на мен ми омръзна от политика, не искам вече да обвързвам случаите с медиците с политика, повръща ми се. Нека си остане една истинска история с фатални елементи и добър край, урок за всички ни :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: paoleta
Категория: Други
Прочетен: 250980
Постинги: 42
Коментари: 291
Гласове: 852
Архив